International Maths Challeng 2.0

 Με μεγάλη χαρά συνεχίζουμε τη συνεργασία που ξεκίνησε πέρυσι με το σχολείο ICS "Visconteo" di Pandino από την Ιταλία και το Volksschule Stainach από την Αυστρία.



Το International Maths Challenge 2.0 είναι ένα έργο που γεννήθηκε για να μοιραστούμε καλές πρακτικές στα μαθηματικά του δημοτικού σχολείου και είναι συνέχεια του περυσινού έργου International Maths Challenge . Κεντρικός πυρήνας του έργου είναι η σκέψη ότι τα μαθηματικά θα πρέπει να διδάσκονται με πιο ευχάριστο τρόπο. Δεν διδάσκονται με κάποια μέθοδο απομνημόνευσης, αλλά κατανόησης των εννοιών και των καταστάσεων. Ο κύριος στόχος είναι να δημιουργηθεί μια μαθηματική νοοτροπία χρησιμοποιώντας μια ενεργή προσέγγιση στη γνώση των μαθηματικών και να αναπτυχθεί η αίσθηση του αριθμού. Η αύξηση των κινήτρων και της αυτοπεποίθησης των μαθητών που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αλλαγή της στάσης τους απέναντι στα μαθηματικά είναι ένας άλλος σημαντικός στόχος. Το έργο θέλει να ενθαρρύνει τη  συνεργασία και τη συμμετοχή των μαθητών σε μη ανταγωνιστικές ομάδες εργασίας. Θα είναι μια πρόκληση λόγω των σχολικών περιορισμών σχετικά με το COVID19.

ΣΤΟΧΟΙ :

  • Ανάπτυξη της αίσθησης/αντίληψης των αριθμών και των μαθηματικών πράξεων.
  • Χρήση νέων τεχνολογιών.
  • Ανάπτυξη-βελτίωση αγγλικής γλώσσας για επικοινωνία. 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ  

Το έργο θα διαρκέσει ένα έτος. Κάθε τάξη θα αποστέλλει μία ή περισσότερες εργασίες σε όλους τους άλλους συνεργάτες. Το προτεινόμενο υλικό/εργασίες θα είναι το ίδιο για όλους τους εταίρους. Θα είναι τέτοιο που θα ενισχύει τα κίνητρα και τη συνεργασία των μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα τα διαβάζουν, θα πραγματοποιούν τη δραστηριότητα  και θα καταγράφουν τη δράση με φωτογραφίες και βίντεο. Στο τέλος των δραστηριοτήτων κάθε τάξη θα συμπληρώσει ένα φύλλο αξιολόγησης των δραστηριοτήτων και θα δημοσιεύσει την τεκμηρίωση στο blog του έργου ή στον τοπικό τύπο. Στις 14 Μαρτίου τα σχολεία θα συμμετάσχουν στην Ημέρα του "π"  με κάποιες ειδικές δραστηριότητες μαθηματικών. Στο πρώτο στάδιο του έργου, όλοι οι εκπαιδευτικοί-εταίροι θα συνεργαστούν για τον σχεδιασμό των δραστηριοτήτων. Κάθε εκπαιδευτικός θα έχει ένα ρόλο στον καθορισμό του έργου και οι μαθητές θα συμβάλουν κι αυτοί στην προετοιμασία του υλικού.  

Δείτε στη σχετική σελίδα τις δράσεις μας.